minnes stunden närmar sig

Ja snart är det minnes stund för min lilla hampus och lill flickan blossom
tänker alltid lite extra på dom såhär års ..
tror aldrig min undran om hur dom skulle sett ut idag kommer att sluta .... eller hur dom skulle varit eller hur deras röst hade vart.... Dom är mina små ängla barn och jag kommer alltid älska dom även om dom inte är här...
idag var jag och barnen och köpte det vi skall lägga på graven ...
tim fick välja och jag tycker han valde en ätte fin :)



denna låten är så fin ....  lyssna gärna ...    Lene Marlin - A place nearby klicka på länken tror allt det skall gå och lyssna direkt annars finns den ju på youtube.
mycket fin låt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0