Detta förbaskade /eviga STÄDANDE

hej

ja nu ser det ut som en orkan dragit förbi här suuuuucccckkk
alltid städa städa städa... helt tappat suget på detta nu... vart
för jäkligt nu det sista ... håller på hela tiden och plockar rensar slänger osv men
får aldrig någon ordning på det... på något mystiskt sätt så åker skiten ut hela tiden
ändå hahaha :D som igår när ja plockade och det började arta sig... då hade en liten neo jätte kul och drog ut massa nytt och en massa kläder och grejer hehehe ...
och all denna tvätt som jag tvätta så duktigt ligger fortfarande i pösar och tvättkorgen i väntan
på att det skall bli vikt... ORKA säger ja bara ... hoppas christer viker lite tvätt idag iaf... alltid kul med lite avlastning på detta eviga grejande här hemma...
nu har vi iaf fått upp alla möbler och tavlor iaf eller ja inte alla tavlor men dom mesta :)
några tavlor kvar att sätta upp...
storhandlat har vi med fått gjort vilket känns skönt.. och idag blev allla räknigar betalda med...
och snart skall jaghämta timpa...

Hitta på något :)

jag vill så gärna bara åka och hitta på något riktigt kul :)
men vet dock nte riktigt vad men något sköj med några sköjjiga personer :)
orkar inte sitta här och titta in i dessa samma väggar varje dag... dags att komma ifrån lite snart känner jag..
och snart så börjar väll christer med resjobb ign snart SUCK mindre kul men men bättre lön kan man ju iaf säga då...

nej nu slutar snart min stora gosse så jag får palla mig iväg och hämtan nu... men ni får ha det så gott ... så har man iaf fått skrivit lite här idag igen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0