Är som det är ....

ja är det inte konstigt ...
man styr inte hur livet skall gå man kan välja vissa vägar att gå och man kan göra vissa val...
men i vissa sitvatoner har man inget att säga till om.och inga val.man får bara leva med vissa saker som ej går att förändra.
något man kanske vill innerligt  och som skulle vaa så lätt kanske inte alls är så lätt...
vad är det man säger man måste vara 2 för att dansa tango hehe ...
allt kan man inte göra eller förändra själv... man måste vara 2 eller fler beroende på vad det
handlar om...
för er som läser detta låter det säkert bara konstigt och ni fattar inte ett skit hehehe
men det är ju detta jag har min blogg för ... För att få skriva av mig.inte för att alla andra skall förstå ävn om jag är ganska öppen med mina känslor och andra personliga saker...
För mig har alltid skriva funkat för att må och förstå vissa saker bättre /klarare eller
rent av bara som en tröst i vissa lägen ....
kan man inte alltid prata om eller förändra saker så kan det hjälpa att skriva  lite....
tänk om man kunde välja allt själv sin framtid sin barndom sin omkrets vilka man vill ha med och göra .
det kan man ju iaf i VISSA fall iallafall...

Tog många år för mig innan jag förstod att jag måste gå vidare och inte sörja och tänka på all skit man vart med om och upplevt .. att man måste bara släppa det och dit kom jag ... är inte alls lika ledsen som jag vart i barndomen och tonåren och en bit in på vuxenlivet...
Jag har gjort det jag kan det jag. vill mer men kan bara göra det man kan här i livet...
livet är hårt ibland med det är bara att leva med..
livet är hårt men oxå underbart... se bara vilka fantastiska barn jg fått :) dom är glädjen och lyckan i mitt liv...
jag kan göra allt jag kan för att dom skall få det så bra och tryggt så möjligt iaf :)

sitter och lyssnar på mj With A Child's Heart det fick mig att skriva av mig lite :)
mycket fin låt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0