Vart på bio med tim

japp idag har vi vart på bio jag och tim och vi såg bolt. en bra film faktiskt till och med jag fick mig ett skratt eller 2
vi myste med pockorn och lite godis och dricka tim var så glad att vi gjkorde detta :) så detta får vi göra om.
Det var verkligen jätte mysigt så det vill jag tipsa om till föräldrar gå på bio med era barn jätte mysigt :)


Innan vi gick på bio så åkte tim med sin pappa ner till edet.... dom skulle mata en liten katt :)
När tim åkte med han så åkte vi och köpte ett par sommar däck till bilen :)
Vi svängde med förbi öb köpte där lite skruvar och plugg och påskägg :D
sen var det att åka hem för då var tim hemma igen :)
Då vi skruvade upp lite tavlor i lekrummet :)

Tänkte jag skulle sätta in en bild på en liten tavla jag gjorde snabbt igår kväll när jag hade lite tråkigt ...
gul blev nog inte så bra färg men  men .. söta är dom mina guld klimpar..



nu tittar vi på 5an .. himla kul ju hahaha ...  men gud vad barnsliga vuxna kan vara :S hahaha nu var jag ironisk mohahahha  kul program ju :D

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0