tvättat

ja idag var jag redig och började tvätta vid kl 08.00
skönt att få tvättat all smuts tvätten iaf...
annars har jag inte gjort så mkt idag har ju som sagt fixat med tvätten plockat lite och sen har jag oxå dammsugit.
snart börjar min serie som jag bara älskar att sitta och titta på :D
Neo la jag för en stund sen och han är inte så intresserad av att sova han är fortfarande vaken.. somnar han inte snart så får jag ta upp han igen....
tim han sitter nu i fotöljen och tittar på dr snaggles eller hur det nu stavas det gick ju när en annan var liten med hahaha :D
Äpple knaprsr han på med...
har natuligtvis prtata med tjöt tanten veronika med ;) det är ju ett måste :) kanske det är min och veronikas drog hahaha att ringa varandra varje dag.. är vi beroende??? :S mohahaha

Annars tänkte jag att jag skulle fått städat idag men det blir nog segt blir nog något gjort men inte allt för mkt så himla mörk tråkig dag idag ju...

Nej nu får ni ha det bra så länge så hörs vi igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0