tim skall på möte :)

idag skall vi åka till grann staden senare i eftermiddag. tim skall på möte om man kan säga så heehe :D
Han skall göra ett test tilloch se hur han utvecklats i talet från förra året när vi gjorde detta oxå...
Jag måste säga att jag är väldigt glad att från alla håll har dom tagit detta med tims tal på största allvar.. jätte härligt att se att dom bryr sig och är mån om att tim skall få bli riktigt duktig i talet..
har fått stöd från en massa ställen med dettta... glad att det verkligen vart /är sånt angagemang med detta annars hade det ju lätt bara kunnat rinna ut i sanden....
Vad händer annars idag hmmmm jo jag tvättar nu igfen gick upp kl 7 för att påbörja tvättningen.. har tvättat den stora mattan vi har i toaletten idag med så den blir lite finare men vi måste nog köpa en ny snart :S
Efter tim pratat med denna kvinnan som skal hjälpa han med talet så skall vi gå till tims pappa vi skall fika en snabbis där sen skall jag klippa tims "papppa " snagga han hahaha :D
sen skall jag klippa lilla neo snart igen tänkte nämligen låna klippmaskinen för att klippa neo...
sen  skall jag få lite pengar så jag kan gå och köpa cirkus biletter tilll tim och hans pappa man kan ju köpa det här där vi bor så jag gör detta åt dom :)

Nu skall jag rusa ner till tvätten strax igen sen skall jag ta på mina söner lite kläder.
dom sprinegr runt och leker här med sov kläderna...
ha det gott så länge .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0