tim och morfar har bakar bullar :)

japp idag har tim och moffa bakat bullar och myst vid film och barnen har bara vart med moffa idag och myst och så :)
jag har tagit massa bilder men dom kommer imorgon nu är jag alldeless för trött .
kollade precis ut min nya box med lilla huset på prären suck... redan slut på den .... har beställt 2 till hehe :S har egentligen inte råd men liksom något skall jag väll få unna mig som bara lagt pengar på mina barn och aldrig riktigt brytt mig om bara mig så jag får la se detta som att bry mig om mig själv lite hehe :)
skriver mer imorgon iaf :) ha det så gott....
P.s pappa stannar en dag till :) gör oss alla glada D.s

ha det så himla underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0