tack maria

Hej hej på er

vill bara skriva lite till maria att du är ju så underbar och stort tack för hjälpen som du viill ge oss...
hoppas verkligen vi hittar något på alla länkar du skickade till oss :)
härligt att någon bryr sig verkligen. som vill hjälpa. du är ju så go min vän.



jag vill oxå tacka jonna och veronika som försöker stötta en med ... ni är så goa men detta skall vi klarar det vet jag ... vi måste göra det så enkelt är det bara .

annars händer inte så mkt... pojkarna har blivit mkt bättre men jag tror dom behöver vara hemma en dag till vill ju verkligen dom skalll bli helt friska till helgen.

Har idag tvätt med suck men ändå gött att få bort en massa för vi har ju en massa tvätt nu när  vi är en stor fin familj :)
skriver förmodligen ett bättre inlägg senare .....
ha det så gott så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0