storstäd



idag så har vi städat medt jag men christer har hjälpt till han med utan att gnälla om det hahaha :D
börjar se väldigt fint ut :) jag är stolt... annars händer inte så mkt nu tim och kicken och neo  dom grejer här idag och dom vet inte alls vad dom vill göra...
christer har diskat så det är ett under här ... vi har det fint nu i kök och rummet sammtidigt hhahahahah:)
blev  ju lite knas på christer förut men men han är ju som han är  suck att man inte bara kan göra det man skall korekt.. jajaja älskar han ändå men jag vill ju han skall kunna tänka på annat än att bara allt är jobbigt om man nu kan förklara det så... han verkar inte förstå oron och hur en annan känner som oroar ihjäl sig medans han verkar helt lugn...
ja ja det går som det går vi får la se vad som händer mkt annat kan vi inte göra...
Nu vill jag bara goa veronika skall ringa en sväng hahaha :D
ha det så bra


min lilla rara söta kille :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka fina bilder!

Jättefin bild på do veronika föresten...;)

2009-03-22 @ 17:21:05
URL: http://stompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0