Sockerkaks bak

ja nu la vi in sockerkakan tim gjort i ugnen .... blir nog rikigt god tror jag...
tim gjorde allt själv




blir så bra så :)  han har bakat den till sin pappa som överaskning.. han skall ju till han imorgon ...

annars har jag inte gjort så mkt höll på glömma tiden toltalt när jag skulle hämta dom på dagis...
har tjatat med veronika i tele och sen har jag ätit frukost och hämtat barnen och  nattat neo och hjälpt tim och baka .. det är det jag hunnit med hittils....

tänkte jag sätter in en liten bild på mina söta pojkar ....
när dom sitter och tittar på bolibompa :)




tim ser ju så kul ut hehe :)

vad har ni själv gjort idag förutom läst min blogg hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0