Skrivit ut foto

Japp vad har jag gjort nu på morgonen då hmmm inte så mkt jag  satte i foto papper i skrivaren och skrev ut lite vinter kort på barnen som jag skall ta med till dagis så dom kan sätta in det i barnens  foto böcker....
Annars har jag inte gjort så mkt ätit frukost och bara tagit det lungt... visste inte om veronika skulle ringa nu på morgonen tyckte hon sa det men det har hon inte gjjort så hon gick nog till sin mor tidigt ... Men känner jag veronika rätt så ringer hon senare ;)  
Inte så lång tid kvar till man skall hämta barnen :)
Nu får jag plocka undan här lite är så rorigt nu så när man har rört fram grejer igår som skall packas ner och upp på vinden...

bye bye my friends :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0