Simmat

Japp idag så var jag och veronika och simmade det var jätte härligt och mysigt... jag hoppas verkligen vi kan fortsätta göra det iaf 1 gång i månaden hade vart trevligt...
Vi simmade och simmade och simmade hahaha sen tjötade vi lika mycket när vi simmade som vi gör annars hahaha :D jag och veronika =tjatter tanter :D
när vi gjort det bubblade vi lite med och bastade...
Sen gick vi in till stan och tittade lite jag hittade födelsedags kalas tallrikar och sarvetter sugrör  ov med bamse till neo och spiderman till tim....
tim blev jätte glad och tyckte båda var fina :)
Sen gick och käkade pizza... SVIN DYRT var det ushhhh äklig som fn var den med... inte alls värt pengarna och en pytte liten dricka till helt galet.....
sen kom christer och barnen och hämtade oss och vi körde ner veronika till bussen... sen åkte vi och hämtade vår nya garderob Jippi hoppas verkligen den är bra och funkar...
Nu på kvälls kvisten så bakar jag igen :) idag blir det choklad rutor... så kul att baka :)
får göra kanel byullar snart igen med :)

hur har ni haft det idag då??   min dag har vart toppen bra/mysig..

Verkligen tack för det trevliga sällskapet veronika :) pyss och kram på dig min underbara goa vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0