Seg dag

idag känns det inte som någon "kul" dag.. den känns seg och trälig... vi tänkte ju åkt till ikea bara för att kolla och komma ut med känns inte som det finns någon motivation till det ...
Känns som denna dag kommer bli en rutten depp dag vilket jag hade bara för någon vecka sen.. har ingen lust att få en sådann dag igen.. trött på dom dagarna .. vill något skall hända vill vara lite i farten lite . inte bara sitta hemma som man alltid gör annars.
Det är för jävla träligt asså.... börjar bli ågot soppas långtråkigt... och här hemma har man alltid samma sak att göra fixa  städa och ha sig .. det blir aldrig klart...
hoppas hoppas hoppas det kan bli en bra dag idag .. jag hoppas verkligen.
Jag hoppas att någon helg snart man kan känna sig glad och liksom johooo idag skall vi göra detta .. vad kul det skalll bli...

Nej nu har jag la fått beklaga mig lite och jag tänker försöka vara stark idag så det inte blir en riktig pina dag idag...


hoppas ni har en roligare dag än jag har idag...  :)

måste skriva med att jag saknar min goa pojke :) blir juu mycket mindre liv här hemma när han inte är här...
det är som man ser på neo att han tycker det är kul när brorsan är hemma med.. då har han någon att sitta och greja vid ... lite sällskap av sin storebror :)

neo han har vart ett busfrö idag jag hade köpt en stor choklad kanin.. när jag pratade med veronika så såg jag sen att neo hade klämmt i sig halva den hela han var täckt av choklad hahaha :D
bus frö kille är vad han är.... söting synd bara att jag ej tog något kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0