Pizza

Idag bestämmde jag och tim oss för att göra piza det lät så gott när jag hörde att veronika och jani skulle göra en och äta :)
så jag och tim och neo gick till affären köpte lite grejer till pizzan sen började jag och tim göra pizza


neo fick vara med oxå :)



för att vart första gången jag gjorde en pizza med tim så blev den riktigt god ....
barnen mummsade i sig



Nu skall jag snart se unga mödrar och ta det väldigt lungt... har inte rikigt fattat att lilla findus är faktiskt borta :(
ville verkligen inte att det skulle slutat såhär...¨
ville ju ha kvar vår lille pisse patt....


Kommentarer
Postat av: Anonym

ush.. vad tråkigt med eran katt:( Pizzan såg mumsig ut=) kul att du skriver blogg, hittade den på familjeliv kram från cecilia med natalie

2009-03-02 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0