Ny säng till lill killen

nu har jag ju förstått att det inte skall lägga ner denna blogg vilket jag tycker är skit bra för jag älskar verkligen att blogga om mina barn och så :)
Idag köte vi en säng till lille neo så nu har han fått sig en riktig säng.. hitta den på blocket för 100 spänn helt otroligt haha här köps det inga grejer för flera tusen inte hehe :D
sätter in ett kort sedan på den....
håller på försöker träna in den i de5t lilla rummet som båda pojkarna har att sova i för det är ju roligare att ha det stora rummet som lek rum :)
ne nu skall jag fortsätta och sen skall jag ta en kopp te sen blir det till att äta lite tackos  mummmms



Kommentarer
Postat av: RIVETS

sv: åh tacktack sötnos! :)

2009-03-01 @ 19:12:35
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0