Mycket gjort idag

Idag började dagen att christer sökte jobb gick la sådär dom behövde ingen nu :( Sen åkte vi och lämnade barnen hos veronika och barnen för att göra lite andra ärenden idag..
  vi har oxå sökt bostadsbidrag idag... sen så gick vi till banken med vilket gick rätt bra det med..
sen köpte vi en blomma och lite fika och åkte upp igen till barnen och veronika
vad jag fattat det som gick det jätte bra :)




När vi sen åkte hem så åkte vi till tims pappa och lämnade av han där .. han skall vara där några dagar.
sen åkte vi raka vägen till affären och handlade mat och sen en liten present till neo som snart fyller år...
såhär gott blev det i kylen :) alltid härligt när man handlat så det finns mat i kylen...



just det ja jag fick ett mail av syrran idag som vart i danmark med sin mor och dom stötte på denna roliga cykel haha :D


titta så snygg hon är systra mi... hon har gått ner över 28 kg på ett år av att bara vattengympat och ätit bättre och mindre :) hon är så duktig :)
Hon har ju proteser i knäna så hon kan inte gå så mkt eller träna på så många sätt så att hon klarart detta så jäkla bra är så coolt.. du är så underbar syster....älskar dig :) pyss

nu skall jag ta mig något att äta vi har vart borta hela dagen....   Ha det så gott alla fina

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh ännu en man känner till som har blogg : ) Trevligt!

Kraam!

2009-03-28 @ 23:39:47
URL: http://hanssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0