Märklig dag men helt fantastisk :)

Jo detta har jinst sagt vart en helt märklig dag men underbar :)
började dagen med att plocka lite och titta på lilla huset på prärien. Sen kom tim hem och jag fick gå ner och hämta han :)
han gick till kicken frågade om han ville komma ner en stund vilket kicken ville :) jag blev så glad att han kom .. båda pojkarna har verkligen saknat han ... specielt timpa så mkt som han pratat om kicken och vart orolig att kicken inte ville vara hans kompis mer :( men det ville kicken tydligen och jag blev så glad vi har alla saknart kicken här :) (hoppas dom kan ses snart igen )
tyvärr så hann  dom inte leka så länge för när chriter skulle åka för att handla en mopp och så skicka lite brev då ringde han mig för hans föräldrar ringde mig för dom ville bjuda oss på middag i ljunskile  på ett lax ställe ...

      

ojoj vad gott det var ... mummmms dir får man åka någon gång igen men ojoj vad dyrt det var men så gott och trevligt som det var så var det defenetivt värt det.. men nu slapp vi ju betala vi har ju inte råd med sånt nu... var christers pappa som bjöd jätte gulligt av han :) blev rikigt glad... var så trevligt så men jag var lite borta i andra tankar och så .. så jag kännde mig lite frånvarande vilket jag inte ville men lite så blev det... iaf ....
efter detta trevliga så åkte vi till min underbara pappa för att hejja ... tim sa att han verkligen ville morfar skulle följa med vilket han gjorde bara sådär annars brukar han ha lite exter för sig varför han inte kan hahaha :D tim blev så glad och jag med.. detta gjorde min dag.. äntligen kan jag vara lite med min pappa och ta hand om han och ro om han lite .... älskar verkligen min pappa...   Jag blev så glad att han kom så....
neo han var så trött att han somnade i bilen sen var det natti  för honom men jag skall ta mer bilder imorgon så jag kan sätta in några på neo med moffa med :D
här kommer lite bilder iaf...

 

nu siter jag upp här med pappa barnen och christer har lagt sig .. snart blir det la natti för oss med...

natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0