Lite av varje

Japp jag vill börja med att skriva att dessa byxor dom gör reklam för harem byxa fy PIIIIP  vad fula dom är eller vad säger ni??? jag förstår inte hur man kan välja att köpa sådanna och gå med dom men det blir la säkert ett mode grej i sommar... så fruktansvät fula asså... ser ju ut som man skitit i byxan när man har dom på sig ju .. helt sjukt ut ser det ut minst sagt..

vad tycker ni om dessa????

fina eller fula ... jag tycker dom är gräsliga som ni nog redan förstått nu hahaha :D

Annars vad har hänt idag jag har dammsugit lite och tvättat hängt upp tvätt och fixat om i hyllan över tvn  nu när jag har en bok hylla så kan ju filmerna stå över tvn igen ....
såhär blev det iaf...


vad har hänt annars jo jag hämtade barnen och dom sa neo hade 38 graders feber och dom ville jag skulle ha han hemma då så det blir till att ha neo hemma imorgon då... snyft jag som ville simma :(
Har byusat en hel del med barnen mellan varven hehehe :)
dom är så goa pojkar jag är verkligen stolt över dom och helt lycklig att jag fått 2 så fina pojkar..


              

Annar har det inte hänt så mkt mer idag har ju tjötat några ggr med veronika idag och pratat med jonna med...
annars har man plockat och så.. väntar nu på min älskling...
Har väntat länge nu på mina 2 boxar som jag beställt  men dom kommer inte jag hoppas dom kommer imorgon för det är ju himla mysigt att sitta och titta på... bara älskar denna gammla serie :)
hoppas dom kommer snart :) så jag kan mysa och se dom...


ha det fint alla för nu skall vi äta :)
stor kram till er ...

Kommentarer
Postat av: veronika

Byxrna är bedrövliga. När jag och Jani såg dom sa vi det båda två.. Uch sådana ska jag inte köpa...

2009-03-26 @ 10:02:41
URL: http://snutta1984.blogg.se4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0