Lämna tim

idag så har jag inte gjort så mkt vart så sjukt trött förut... helt sjukt men jag sov något soppas dåligt inatt så det är la därför..
idag har jag pratat med jonna och veronika när jag pratat med jonna så skickade hon ett mejl senare på dagen det stod bland annat detta som gjorde mig så glad såhär stod det..

jonna skrev

Hej,   Tänkte bara säga att det är tur att jag har dig att kunna prata med. Du e en riktig go och underbar kompis.

man blir så glad när ens kompisar/vänner skriver så snällt till en :)
jag älskar verkligen mina 2 närmaste vänninor jonna och veronika ni är så underbara vänner.
Jag är tacksam som träffat folk som älskar mig för den jag är och jag älskar dom för den dom är...
familj och vänner är allt här i livet hur skulle man klara sig utan dom? :)

annars har det inte hänt jätte mkt jag skruvade isär databordet som vi idag fick sålt
det var bra så nu blev det plats över till min efterlängtade bokhylla :D
som kommer om några veckor.

har oxå hjälpt tim att göra en sockerkaka idag :) blev så fin så :)
tim är så duktig på att baka :)

Nu skall vi strax åka och lämna tim...

sen vill jag skriva att veronika du är så duktig som fixat bbeas rum helt själv ;)

ha det gott alla



Kommentarer
Postat av: veronika

Gummsen snäll du är... Älskar dig... Du är så snäll och fin... Ja jag vt jag är ta mig*** duktig.. hihi.. kjjamen

2009-03-13 @ 16:55:12
URL: http://snutta1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0