Kalas grejer

idag så började dagen med att jag lämnade barnen sen gick jag hem tvätta håret sen var det att gå till bussen för att åka på mötet... mötet gick bra känndes bra och jag ser fram emot att se hur resultatet blir denna gången.
när jag skulle hem så hannjag titta i affären lite så jag köpte kals muggar till tim... hade allt annat men glömmde kalas muggar sist... så det blir spiderman till tims kalas och bamse till neos kalas..


Sen var det att åka hem gick till affären snabbt när jag kom till stan köpte matgrädde och lite nudlar ...
så när jag kom hem så var barnen hemma och eva... eva gick nästan med en gång när jag kom hem.. hon hade tydligen brottom till något...
tänkte jag skulle sätta in en bild på lilla tim där han är så himla fin :)


annars har det inte hänt så mkt nu . jag har lagat mat och pratat med veronika och jonna i tele :D
känns som jag inte hunnit så mkt mer än att åka buss och sen gå på möte sen hem...
så idag har jag inte så mkt att skriva om....

Kommentarer
Postat av: veronika

2009-03-10 @ 19:06:57
Postat av: Anonym

kalaset kommer bli perfekt med dom fina kalas sakerna.. wiii....

2009-03-10 @ 19:07:45
URL: http://ta1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0