Inte så seg som jag var rädd för

Var så rädd att det skulle bli en riktig depp dag men ikke det blev en rätt okej dag..
Idag har vi inte gjort så mkt jag har fixat barnens filmer iaf och plocket lite .
christers han har diskat... sen åkte vi och hämtade min film.
Har kännt mig lite hängig idag men nu känns det bättre ... hittade en bild på min pappa när han var ung hehehe jag kan knappt tro att det är min pappa om jag inte visste det själv hahaha :D



nu skall jag titta vidare.. christer han äroch hyr film vi får ha det lite mysigt ikväll :)

ha det gott

Kommentarer
Postat av: veronika

wooow... snygg pappa... Hade inte heller rott det varit han om du inte sa det.. litar ju på ditt ord.. hihi

2009-03-15 @ 10:51:14
URL: http://snutta1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0