Igår bull bak och idag köks städ :D

Igår så bakade ju tim och morfar bullar som vi senare fikade tänkte lägga upp lite bilder på detta :)
efter bullbaket blev dom allt trötta som ni kommer se hahaha :D





sen blev dom färdiga :) såhär fina blev dom... tim gjorde mini bullar och morfar dom stora



sen fikade vi dom när neo sovit färdigt sin middagslur :)
smasken blev det precis som tim sa och neo han mmmmmmmade :D




sen blev dom trötta hahaha :)



sen var det att mysa lite med moffa med :)



detta var igår mkt mer hände ju inte förutom att jag titta på min box heheh :D

idag har inte hänt så mkt heller.. jag håller på storstädar köket men det går trögt som bara den... har ingen lust men ändå har jag det... resten av lägenheten är svår att städa specielt i stora rummet nu när vi tagit bort ett data bord och väntar på bokhyllan så vet jag inte vart jag skall lägga grejerna...
ha det gott ni iaf....  kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0