Hemskt

ja något hemskt hände idag och jag höll på dö men det visade sig att det inte vart så illa . men livrädd blev jag... jag skrek i tele till min underbara vän när jag fick vetat .... scaaaaarrrryyyy
Annars har inte hänt så mkt än.. har nattat neo och jag har plocket lite och sen fösökte jag vila gick inget vidare ... christer ringde mig förut och självklart så vet han inget än ... hmm hoppas verkligen han vet när han kommer hem annars blir jag galen av oro och ovetskap...
barnen har iaf sen i morse lekt med klossar hehe :D tim lekte själv med dom och gjorde ett slått när neo nu ligger och sover.... såhär fint blev det :D

nyvakna som ni kanske ser :D för söta


tims fina slott :) fint han byggt verkligen


Neo han dansade lambada framför mamma förut hehe för go är han asså

nej nu börjar snart min bra serie som jag verkligen gillar att se ...
såjag skall bänka migframför tvn nu i 30 minuter...
ha det gott alla trevligt mysiga folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0