gammla tider

ja när jag var hos min vännina veronika så fick jag minsann se bilder på hur jag såg ut förr i tiden hahaha när man var riktigt snygg ju men grejen var att då tyckte man inte att man var så snygg alls ... men idag tycker jag att jag såg ut som värsta pinglan ju haha





så fina vi var där ... nu är vi ju nästan gammla tanter hahaha :D

när jag ändå lägger in bilder får jag passa på att lägga in bilder på bokhyllan som nu äntligen är uppe... såhär fint blev det..



blev det inte skit bra???? jag tycker det blev helt perfekt asså... eller vad tycker ni??? ja nåt tycker ni nig fast ni är lata som ja jag vet inte vad men lata är ni ju iag uppenbarligen haha :D

här kommer oxå 2 till bilder på barnen och blommor


här var dom så duktiga när vi handlade ...

syrran fyller ju idag så jag skickade blom bud till henne för hon är ju så underbar :)
såhär såg dom ut jätte fina tycker jag :)


så jätte stort grattis syster yster :) på din stora dag :)

vad har ni andra gjort idag annars då?


Kommentarer
Postat av: veronika

Bkhyllan är jättefin. Blev så bra. Bilden på mig e ju inte så himla bra men du ser verkligen ut som en pingla... hihi

2009-03-22 @ 10:25:08
URL: http://snutta1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0