fint folk kan skriva och säga :)

igår fick jag ett mail av min gammla granne/barndomsvän som jag inte har träffat sen ja sist vi sågs var la 1995 så vi har inte träffats efter det. Men vi har hörts på faccebook lite.
Hon hade läst min blogg iaf och skrev detta.
Man blir ju så glad att höra när folk tycker man är en god med människa....
det var väldigt gulligt skrivet tycker jag ....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Lina!

Har läst din blogg och jag blir så rörd över att se din otroligt fina familj och att allt har gått så bra för dig. Du verkar vara en så fin människa. Jag har ofta tänkt på dig och undrat var du bor och hur du mår. Vad glad man blir när man ser och hör hur du har det nu:) Tycker du ska vara rejält stolt över dig själv. Var bara tvungen att skriva något kände jag. Ta hand om dig och hälsa Christer

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Läser du detta M så hoppas jag det var okej att jag la in detta i bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0