FINDUS I katt Himlen 2 mars 2009

lilla stackars findus är i katt himlen nu :( har gråtit hela förmiddagen nästan och för en stund sen när jag och tim kollade på dom sista bilderna på findus så började både jag och tim gråta...
Fast han hade sina problem med att kissa inne och så var han ändå en himla go katt han liksom  sov alltid brevid mig när christer sov borta och när han fick så ville han gärna sova i tims säng..
Han hade fått urinvägsinfektion eller vad det nu var dom kallade det.. det vart jätte farligt.
I slutet nu innan jonna kom och hämtade han så var han helt lealös...
han spydde lite precis innan han orkade inte äns lyfta huvudet så jag fick försiktigt lyfta upp hela överkroppen så han fick spy så han inte skulle dö i sin egen spya.
titta vad det syns att han mår dåligt.


jag kommer sakna han och tim säger det samma..



han var ju ändå min lilla findus som höll mig sällskap på dagarna och kvällarna
Här säger tim hej då till findus .....



tim ger sin katt en puss hej då



han var en mycket mjuk go och busig liten katt som inte blev 1 år utan bara 11 månader....
vår lilla katt

Kommentarer
Postat av: Veronika

Lider med er. Stackars pisse. Fina kort på eran sista stund ihop. Styrke kramar till er...

2009-03-02 @ 18:27:28
URL: http://snutta1984.blogg.se/
Postat av: kicken

NNNEJ dö inte findus !!!! stackars dig... Jag gillar dig ju du kan ju inte bara fösvinna då lilla söta katt.. men jag kommer alltid tänka på dig bye kisse hoppas du får det bra D; hej då ....





stackars katt alltså

2009-03-02 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0