Findus dålig



stackars findus han är så dålig... igår blev han jätte dålig och bara mjaooooade jätte högt och var jätte stel han tilloch med fräste vilt för han hade så ont. han fräser aldrig...
idag har han bara legat under våran säng så jag har lagt en filt i badrummet nu men den vill han inte ligga på han har spytt  4 ggr idag och inatt.. inatt vid 4a fick jag gå upp det kom en massa vatten ut han när han kräktes... stackars katt..
idag kunde jag känna på han och jag tror jag kännde en knöl eller kula i magen av något slag... är han dålig imorgon så skall jonnna ta han till vetrinären... stackars lilla pisse katten...
hoppas det inte är något farligt och jag hoppas inte det är dyrt för det går ju inte nu ... har precis kastrerat han för ca 3 v sen och det kan ta upp till 2 månader innan hormonerna gått ur han och man kan se om det funka .. för han kissar inne ibland och det vill vi inte... så vi vet inte om kastreringen funkat funkar inte det så får vi avliva han . snyft :( därför hoppas jag inte att det är något stort fel på han för det skulle inte funka att lägga ut massa pengar på han nu när vi inte äns vet om kastreringen funkar..
jag hoppas verkligen att han skall bli bra för jag börjar juälska den lilla katten mer och mer nu... vill bara ha han hos oss i många år och att det skall funka länge...

om någo annat.. vi köpte ju en säng till neo idag för 100 spänn billigt... på fredag så skall vi hämta en garderob för 400 precis vad vi verkligen behöver liksom och dom 2 möblerna för  500 kr inte så dyrt alls ju :)
i affären hade det ju gått på någon tusing eller 2.
tim tycket neos säng var så fin så han vill sova i den inatt så det skall hyan få göra ... Han och hans älskade Bappi...   :)


Nu skall jag och christer ta och ducha ... mysigt :)
ha det så trevligt gott folk...

Kommentarer
Postat av: Sofie

:) Nej jag bloggar inte heller för att tjäna pengar hehe. då skulle jag nog gått i konkurs :p Vilken söt son du har! jag hoppas findus mår bättre, det är jättejobbigt när ens djur blir sjuka.. de är ju så små och ömtåliga =/. krya på honom!

2009-03-01 @ 23:35:44
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0