Denna morgon

ja denna morgon har inte hänt så mkt...
jag har lämnat barnen på dagis nu och jag är enormt utråkad ... köänns bara super  tyst och konstigt här hemma idag  suck. blir nog bättre när barnen kommer hem igen :)
imorde när älskling skulle till jobbet kom han och var jätte mysig innan han gick... han brukar alltid komma och ge puss och kram innan han går till jobbet men idag känndes det verkligen extra mysigt :)
När man får sådanna dagar och mornar som känns extra gulliga så blir man vrkligen påminnd om hur mkt man faktiskt älskar denna person :)



nu funderar jag på att kanske gå och lägga mig känner inte alls för att vara uppe .. finns iget jag vill göra liksom sen behövs det alltid städas här hahahha men det orkar jag inte nu får jag ta loite senare ...
ha det gott så länge jag kanske skriver senare idag igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0