Dagen som gått

ja idag har jag vart rikigt hushålls tant hahaha :D
Först och främst fick barnen vara hemma idag eftersom neos overall inte var torr efter att jag tvättat den.. så hoppas den är torr till imorgon...
så dom skall kunna gå till dagis. tim skall ju träffa tal tanten om man får säga så heheh imorgon... jätte trevilig dam :)
har oxå gjort go mat idag kycklingfile ris och currysås smaskens är det.. blev en liten go sockerkaka som efterätt med :) .. Vikte tvätt förut med fy vad tråkigt det är asså jag hatar det samma med diska det är skit tråkigt verkligen men men sånt man måste göra ibland fast egentligen är ju det den ända grej christer har att sköta här hemma..

har pratat endel med veronika med idag


När chister kom hem hade han hämtata ett paket med en tröja och byxor till neo... jätte fint tycker jag :) tyvärr blev inte koretet så bra taget men men så är det ibland.
såhär fint är det iaf.


kollade precis  på unga mödrar och denna malou stella eller vad hon heter... hon får sin mamma att totalt ta hand om hennes son.. hon är 16 år tror jag och gör nada med sin egen son.. hennes mamma tar och hämtar barnet på dagis och tar med han och handlar och sen när hon kommer hem så har pojken gjort något i blöjan och hon ber sin dotter som är mor till pojken att byta då suckar och stönar hon om att hon vill ju att hennes mamma skall göra det pojkens mor mor asså.. för det är så äkligt och uhhh Moget värre där tycker jag hon bevisar ganska bra att hon ej var redo för barn... tragiskt asså .. jag tycker ju tvärt om att man verkligen skall bevisa för andra vuxna att man kan minsann visst ta hand om sitt barn specielt om man bara  år 16 år... Annars tänker ju folk så som jag tänker nu att hon var minsann inte alls mogen för det...
Hon är något soppas lat och hennes mamma skämer ju bort henne så mkt hon gör ju typ allt för ungen badar och hämtar och ditten och datten ... hmmm helt knäppt .. fattar inte vad någon av dom 2 håller på med....

ha det så bra iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0