Barnens sov rum

idag när jag hämtat barnen på dagis så la jag neo för sin middags lur :D
såhär mysigt somnade han :D  när man somnar i drickandet av välling såhär då är man trött



Sen tog jag och tim och åt lite pizza som var kvar från igår...
sen så fixade jag det sista i barnens sov rum så här ser det ut där ..
Blev helt okej tycker jag allt.. men jag funderar på att måla neos säng vit till våren..







Annars har det inte hänt så mkt idag jag har plockat lite diskat christers disk så hoppas han blir rikigt glad.. han får hjälpa mig med något annat istället...
sen har jag tjatat med veronika som vanligt...
Jag hoppas på att kunna träffa jonna och hennes familj snart med.... saknar dom ju :)

vill bara passa på att sätta in lite kort på mina underbara barn med.. dom är ju så vackra ...




Tim är så glad idag för kicken skall komma ... tim älskar sin stora kompis...

ha det så fint så kanske jag tar och skriver lite mera senare ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0