Älskar dig pappa

Idag så lyssnade jag på dont cry daddy och Wherever You Will Go ...
Tittade på foto sammtidigt och börjar tänka på min pappa hur fort han har blivit dålig det sista... jag saknar han verkligen...
Jag är så rädd att han skall Dö  :( jag älskar verkligen min pappa jätte mkt han har alltid vart en god pappa till mig trots sina brister eller vad man nu skall säga ..
Han har alltid älskat mig och det har jag alltid vetat...
Av mina syskon så undrar jag om inte jag älskar pappa mest...
Det har liksom alltid vart jag och han på något sätt... Han stötta mig under min graviditet med neo han ringde mvc när jag fick blödningar och var rädd att något skulle hända tim när han låg i magen. han fanns där för mig under hela min graviditet med tim...
Han var med under min förlossning när jag föddde timpa.. han gav mig en puss på pannan när tim precis kommit ut och sa bra jobbat lina .. Han klippte till och med tims navelsträng. Känns kanske lite töntigt att säga men jag känner verkligen att min pappa älskar mig så mkt. därför älskar jag han lika mkt om inte mer..Vi bodde grannar. vi träffades varje dag och gick till stan och titta runt... när jag gick själv så undrade folk på stan vart min pappa var för vi alltid gick där ihop med lilla tim i vagnen. vi åt middag ihop vissa dagar  varje vecka.
Hur mer jag ser att han blir dålig hur mer ledsen blir jag för jag är så rädd att han skall dö... Men samtidigt så tror jag inte pappa vill leva som han gör nu tror han tycker det är jobbigt och att det inte är ett drägligt liv.
Jag hade velat hjälpa han men jag vet inte hur jag skall hjälpa han... han måste komma ifrån där han är nu. för  att det stället  han är på nu tar död på han.. hemskt att säga men så är det...
VILL HJÄLPA MIN PAPPA MEN VET INTE HUR :(
Jag älskar min underbara pappa .. i allt struligt om man säger så har han alltid försökt ställa upp och hjälpa.
Älskar dig pappa du betyder mycket för mig..
Han älskar inte bara mig han har alltid älskat mina pojkar väldigt mkt med. :)











Alla har sina problem och min pappa har sina .. men en sak som han kan vara stolt över och jag med är att han alltid älskat sina barn. Nu vet jag inte hur mina älsta syskon hade det när dom växte upp jag vet bara vad jag hört ... Men jag vet hur jag och mina bröder hade det  när vi alla bodde hemma. jag vet inte dock hur tight relation min älsta bror haft med min pappa men jag vet att han älskade oss väldigt mkt iaf. Sen som sagt så har vi alla brister och min pappa hade/har sina. Men jag vet att min pappa alltid älskat mig och jag vet att någom sagt till mig at pappa inte var så fin och perfekt.. men det vet jag redan men han har vart så bra pappa han kunnat för mig om man tänker på omständigheterna eller vad man skall säga för att inte säga för mkt... tror dom flesta som känner mig vet vad jag menar...

I den knasiga familj jag växte upp i så var pappa den jag alltid älskat mest av mina föräldrar men det är nog för min mor sårat min pappa.
Älskade verkligen min älsta bror G . men han har gjort sitt val om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0