Tummen ner för vädret

Ja har ni sett vilket väder ... sorgligt ju ... det skall vara sommar och det är svin kallt och regnar  brrrr
Känns som höst inte sommar :S
idag har barnen varit på dagis och jag somnade här hemma för jag hade så tråkigt när barnen var på dagis .... vaknade av att det ringde och jag tänkte direkt att det var dagis att jag försovit mig :S men så var inte4 fallet det var jonna som ringde och tjötade lite med mig :)
Annars har det inte hänt så mkt... har damsugit idag igen har gjort det varje dag här nu i flera dagar det känns nästan meningslöst att göra det... blir ju så snabbt skitet igen..
Fick en lapp på dagis idag dom skall ha avslutnings kalas för alla stora barn som slutar :)
det blir trevligt det blir sång fika och lekar :)
men Imorgon är det iaf tvätt vilket är bra för det behövs ju tvättas :)

Hade tänkt att jag skall ta med tim på bio snart igen :)
det var så mysigt när vi gjorde det sist så det får bli snart igen :) kanske du vill med veronika med båda eller en av barnen då ?? :)

Nu är det inte långt kvar till tim fyller :) han skall ha kalas hos sin pappa i helgen :)
sen kommer han hem på söndag och sen fyller han strax efter där :)
Skall bli så roligt att ge han presenterna när han fyller :) för ja menar ha kommer li så glad så nöjd :) han kommer få det han önskat sig medt :) kan inte bli bättre :)
han kommer bli överlycklig :)
kanske det är lite min svaghet att jag köper för mkt till barnen men va sjutton det är ju dom jag prioriterar...
dom går alltid före mig själv :) har alltid gjort...
dom skall ju få ha det bra :) dom skall ju ha fina minnen :) tycker alla barn förtjänar att ha fina barndomsminnen   :)

Men nu skall jag sätta mig och titta lite på tv.... men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0