tripp till grann staden

hej hej
idag så började dagen med att jag lämnade barnen på dagis :)
sen åkte jag vidare till grann staden... skulle på ett möte om tims tal...
så jag åkte dit och fick pratat lite .....
sen traskade jag vidare bort mot mimmi :)
tog mig en smörgås där och sen tog jag med lite gott fika bröd till barnen :)
sen var jag tvungen att åka hem igen skulle ju hämta barnen på dagis ... dom fick äta där för första gången helt otroligt... tim var så glad för det och gott var det med sa tim... neo var på riktigt bus humör han ville bli jagad av mamma direkt hehe .. go pojke :)
så vi gick hem och barnen fick fika lite sen så la jag neo för att sova ....
efter det har det inte hänt mer en det vanliga som diska damsuga och plocka.
tim var så redig att han hjälpte mig så duktigt. snäll pojke.

men nu skall jag fortsätta tita på desperata hemmafruarna :) ni får ha det så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0