polen

tittade just på foton från polen när jag och några andra svenska tjejer åkte till polen på ett eu projekt för några år sen....
kom tjejer från ukraina polen och giorgien med..
Dom från dom länderna tyckte nog vi var lite galna hehe ... man märkte att vi kvinnor/tjejer i sverige är mkt friare på många sätt än vad dom var......
det var en rolig upplevelse och det var oxå första gången jag flög flygplan hehe :D
tyckte det var fint i polen det var mysigt att g på gatorna där . hade gärna åkt dit igen någon gång....
men dom husen vi ser som normala hus här för oss i sverige ser ut som lyxhus gämfört med vad många ser ut i polen ... man ser verkligen att många hus är nedgångna och så....
så när man gick där så blev man oxå tacksam hur fint vi har det här i sverige.
här kommer lite bilder från polen. jag kan inte säta ut bilder där alla som var med är med på foto eftersom jag inte vet om det är okej för alla dom... kanke dom inte vill vara på nätet....


'










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0