Ne nuuu j..........r

Ne nu skall det allt tas tag i mig själv alla dessa år sen jag fick barn har man liksom inte funnit tid eller något att bry sig om sig själv Men nu skall det bli ändring på det... jag skall göra vad jag kan iaf... idag bara slog tanken mig eftersom jag tänkt lite då och då det sista att jag vill ta tag i min tränjing jag kan inte bara gå hemma och klägga all tid på att plocka här hemma och ta hand om pojkarna..
Nu måste jag faktiskt bry mig om mig själv lite i9dag började jag träna på min maskin och oj vad svett jag blev men vad gott det känns nu....
Hoppas jonna och jag kan börja med det vi tänkt :) för det hade vart jätte bra att börja med något mer än bara träna hemma för det är ju träna hemma jag har möjlighet till nu...
Fick mig en liten tanke ställare med när vi bar soffa och jag klippte ogärs för hand hos christers mor och far... fick ju träningsvärk i axlar och armar och händer helt sjukt ... snacka om att vara otränad...
inte alls bra nu jäklar skall det ske nu skall jag äntligen bry mig om mig själv lite jag hoppas verkligen motivationen håller i sig men jag skall verkligen anstränga mig för att träna och röra mig lite mer än vad jag gjort senaste åren....

ha det gott och ni som tycker om mig att jag är en go person håll tummarna hårt nu :)

¨
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0