inskolnings möte

Japp idag var jag på skolan med båda barnen som fick följa med... dom skötte sig jätte bra fick fylla i lite lappar och så....
sen pratade vi en stund men sen som tim mötet så fick vi gå hem igen för att hämta glasen.....
måste säga att det var en helt underbar fröken ... känner verkligen att man kommer kunna prata med henne om det skule vara något om skolan eller något sen.
fick veta att det skal vara 25 st barn som skall börja nu i höst... dom har nedskärningar så dom skall ha 25 barn på 2 fröknar.
helt otroligt att skolan skall bli drabbad med .... synd tycker jag för det kan ju påverka barnen....
Iallafall efter mötet så gick jag och barnen hem igen för att hämta glassen som tim skall bju på idag efterom han fyller år nästa vecka men slutar dagis idag...
Och nu sitter jag här och skriver och tittar på tv .. tänkte ta mig något att äta snart tänkte jag...

Sen vill jag bara skriva till Grannen här under :)
tack för komentaren :) roligt att du hittat till min blogg :)
får säga att jag tycker du hade en jätte fräck blogg :) (fin )

men nu får jag avsluta här men ni alla som läser får ha det så gott....

Kommentarer
Postat av: Thessa ( grannen här nere =0) )

Tackar så mycket för det, din är inte så pjåkig den heller =0). Vilken skola ska Tim börja på??

2009-06-13 @ 00:11:46
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0