igår grillning

japp igår på morsdag åkte  jag och christer och neo till edet
och vi grillade solade och tjöta med stefan :) neo han badade i poolen :)
var en mkt trevlig eftermiddag.. fram mot kvällen så kom christers mamma och pappa hem
så vi tjötade med dom ett tag med...
Sen åkte vi och hämtade tim hos sin pappa ...
sen blev det hem och lägga barnen direkt dom var så trötta så...









--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag har inte hänt så mkt jag för första gången i år tog på barnen sommar kläder .
idag är det ju varmt och fin väder ute....
när barnen var på dagis så passade jag på att städa och dammsuga vilket blev gjort och bra med...
Sen ringde jonna och vi tjötade ett bra tag :)
sen hämtade jag pojkarna och nu sover neo och tim han spelar lite på datorn och jag skall nu se min serie som går på kanskel 4...
tog ett kort på mina ätbara saker som jag har på balkonegen :) ser bra ut :)



men ni får ha det så gott och jag hoppas ni haft härliga dagar ni med...

kram

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0