Hej

hejsan
idag vet jag inte alls vad som händer förutom att jag skall in och köpa tims sista present... han önskar sig en gitarr med strängar på han har 2 st el gittarer men vill nu ha en riktig dsom han velat jätte länge vet inte varför men han tycker la det är kul antar jag :)    
 Bilen
Sen blir det la att städa oxå det behövs alltd göra här... det blir ju så snabbt stökigt ...
Jag hoppas innerligt att det bara är något litet fel på bilen ... för det kommer ju kosta hej kom och hjälp mig...
Man mår ju lite smått dåligt bara man tänker på det uuussshhh
Annars verkar det vara en almän skit dag idag måste jag ju säga .... grått och trist ute inte alls roligt.... kanske vi går till en lekpark sen om det inte börjar regna för det hade tim som förslag att vi kunde hitta på idag och båda barnen tycker ju det är jätte roligt att vara i lekparken :)
men nu skall jag fortsätta hät ni får ha det så gott ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0