Grattis TIM 6 ÅR



idag fyller min son 6 år :)
Via har nu öppnat lite presenter och så.. kommer foto senare :)
tänk att han är 6 år redan ... tänk vad tiden går.. man får verkligen ta vara på tiden man får med sina barn medans dom är små för dom växer upp så himla fort verkligen ....
snart är han tonåring och vill bara hänga ute med polarna ...
och mamma kommer sitta orolig hemma och vänta .... hehe  längtar inte tills dess hehe ...
Känns inte som det alls var längesendan som jag ocxh tim bode i vbg i våran 2a och han var min lilla bebis pojke :)
Allt jag gjorde så var tim med... överallt vad jag än skulle så följde han med :)
Fina minnen ....
Nu är han min stora pojke som blivit så fin och redig kille ....
Stort grattis till min älskade pojke iaf...


skriver mer sen och lägger in bilder.....
ha det gott... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0