Grattis min tim 6 år <3

Idag så har ju min son fyllt 6 år söta goa pojken min...
dagen började med att tim vaknade och vröla på moffa vakna moffa jag fyller år idag . sen kom han inte till mig och väkte mig på samma sätt jag gick upp och ingen tim kom efter. nej han hade minsan somnat om i min säng hehe så jag var uppe och väntade på att alla skulle vakna hehe :D
Så småningom ca 30 - 40 min efter så vaknade resten och vi gick upp och tim fick öppna sina preseneter och gissa om han blev glad minsann :=)
efter det så tittade vi lite på tv sen åt vi frukost ... senare gjorde vi pankaks tårtan :) tim blev så nöjd och han tyckte det var super gott... själv så gillar jag nog att äta pankakor vanligt hehe :D men huvudsaken var ju att tim blev nöjd...  tim neo och moffa vräkt ei sig... kicken han kom oxå med present och åt lite tårta sen lekte han med barnen ett bra tag :) han är så go kille kicken :)
tim har iaf haft roligt idag vilket är bra eftersom det är hans födeledag....
han blev superglad över sin gitarr.. han har sprungit med den hela dagen idag
När jag och christer var ute en sväng hade jonna ringt och grattat tim sa han :) han blev så glad för det :)
och i morse så ringde tims pappa till tim och sa grattis :)

kommer lite bilder från idag ...


såhär ser tim ut när han är nyvaken med redo att öppna presenterna



ja en radiobil som han önksat sig :)


jippie gitarren tim  tjatat om :) en riktig :)


Jipppppppppi överlycklig :) fick det jag önksat mig :)   // tim


tim gick ut och körde min radiobil :)


tims pankaks tårta


neo fick en present med :) ÖPPNADE DEN MED HJÄLP AV MOFFA


tim fick kläderna av moster san och det andra av mamma och andra


detta fick tim av kicken :)


har vart en bra dag :)  grattis igen till min pojk

Kommentarer
Postat av: Veronika

Debastian och Netarice hälsar grattis tusen gånger om. Sebeb tyckte det var synd att vi inte kundne koamm men längtar redan efter söndag. Krama din härliga goa stora sexåriga kille från oss och hälsa... Kjjamen Veronika me familj

2009-06-16 @ 21:50:49
URL: http://snutta198.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0