fart idag


japp idag har det vart fart på mig har tränat (i slutet på passet ringer veronika så man flåsa henne i örat lite hehe :D)  och städat och grejat hela dagen nästan :D
köks golvet skrubba jag rent för hand .... fint så fint blev det....
sen har jag städat toaletten och lite överallt här hemma hehe :)
Att äta blev det grillat kött och potatis sallad....  gott....
Nu är kicken med barnen och dom är totalt överlyckliga :)
var länge sen han var här nu ...... neo när han vaknade bara sa kikki kikki kikki om och om igen :) han blev jätte glad han med... och tim med tim har verkligen saknat kicken.....
kul att han ville komma idag ... pojkarna blir ju så glada.....
men nu skall jag se vad barnen håller på med :)
ha det gottt så länge

kram till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0