Dagen som vart

Idag har vart en riktig slapp dag eller vad man skall säga... vi har vart slöa idag... christer och jag skulle ju till ikea men blev inte så för jag orkade inte... vi tog iaf en sväng till överbu och där handlade jag lite granna ...
efter vi vart där åkte vi och handlade mat sen har det inte hänt så mkt har betalat räkningar så nu är man fattig igen urrrrk hehe :D
detta köpte jag iaf :)


köpte detta linne tänkte ha det på fallens om det är varmt ute med ett par
svarta leggings som jag oxå köpte idag...


köpte lite smink med....


sen köpte jag en keps till neo som han gillade att gnaga på iaf hehe så den såg nog go ut :)


sen köpte vi detta till tim för han skall ju till sjukhuset på måndag och vad
jag hört så skall dom ta ner en kamera slang genom näsan ner i halsen ...
stackars min pojk...



Ja annars har det inte hänt så mkt vi har tagit det lungt och vilat tittat på tv och så....
Får se om man orkar hitta på något imorgon....
ha en god natt på er :)   natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0