Dagen som gått

Ja vad har då hänt under dagen idag???
jo jag cyklade ju in till stan och köpte tims sista present :) en gitarr som han så gärna vill ha :)
sen köpte jag en liten present till neo med en liten grej han kan ta och dra efter sig... han tycker sådannna leksaker är så roliga så :)
tycker han förjänar att få något med....
sen så kom jag hem och då passade jag på att packa in dom innan barnen såg dom :D annars hade det ju inte vart roligt. men tim han känner igen formen så han sa direkt att dettta är gitarren tror jag hehe :D  han lyste upp....
Senare så ringde christers mamma som fyller år idag så grattis eva :) inte för att du säkert läser den men grattis iaf :) hon ville bjuda ut alla på middag på kinan det var gott och trevligt.....
Vi var lite oförberedda så jag fick gå och köpa något till henne köpte blommor en triss lott och ekologiska gele hjärtan fick hon :)
skulle köpt något smycke till henne igår men då verkade det inte som det skulle bli något firande så vi tänkte köpt det i veckan men men nu blev det som det blev .... hon blev iaf glad vilket var tur det iaf.....
Tur att jag finns så jag kunde fixa till det lite iaf hehe annars hade det inte blivit något... och då hade man ju kännt sig dum när dom bjuder på middag  och man inte äns hade gett någon present...
Så vi kom precis hem och vi har nattat barnen nu och christer hjan sitter vid datorn och spelar ....
och jag sitter här och bloggar :)
men nu skall jag titta på lite tv men ni hör nog från mig snart igen...
kram på er som jag tycker är trevliga ...

Just det ... ingen som svarade om dom röstade idag... jag gjode det inte visste inte vad jag skulle rösta...
SÅ RÖSTADE NI IDAG???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0