Besök



Japp då har denna dagen börjat med :) jag har lämnat barnen på dagis och christer han är hemma idag för han är nu och lämnar bilen på verkstan så vi får veta vad det är som är fel på bilen jag hoppas hoppas hoppas verkligen attt det skall vara ett mindre billigt fel ....
Nu väntar jag på jonna och lilla vide som ringde vid halv 8 kanske frågade om dom kunde komma hit idag vilket jag sa gick jätte bra eller som jag sa... ni är alltid välkomen till oss :)
Så nu sitter jag väntar på dom... nu kom christer in genom dörren med.
Men jag får fortsätta greja lite här... vi hörs väll senare... Just det ja ... tim och neo hade fått diplom på dagis ... rediga barn jag har :))))) stolt mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0