Badat

Idag så valde vi att åka ut till en strand :)
tim var ju hos sin pappa så han kunde inte följa med...
Men jag christer och neo åkte till stranden....
orkar inte skriva så mycket idag men jag kan iaf lägga in några bilder och säga att det var toppen skönt :)

neo tyckte det var jätte roligt :)


mamma busar med mig :)


och det var jätte roligt att kasta sand hehe :D

Sen håller jag och tim på att komma på 2 tjej namn till dom små katterna vi skall ha...
den ena skall iaf heta pixi och den andra tror tim skall heta zezzan ... han ville den skulle heta prinsessan men vi förkorta det men vi får se om det blir dom namnen eller några andra :)
längtar efter dom gör både jag och tim :)
skall bli gott att få katt igen... bara det inte må hända som sist med lilla findus att någon blir sjuk :(
då blir jag sååååå ledsen asså....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0