snö vinter jul :)

ja då var det vitt ute med en massa mysig snö... underbart att se...  dock inte lika mysigt att åka bil ute på vägarna i all denna snö hehe idag på s bron så var det fyra bilar som krockat när vi åkte över den för att åka till V och lämna gossen hos hans pappa... helt galet....

annars har barnen vart ute och lekt i snön och haft roligt :) om snön håller sig vilket det verkar som så skall jag ta ut neo i veckan och åka lie pulka med han :) det skulle han gilla tror jag hehe :)









...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................

Julafton

har ju oxå varit ...
mysiga jul afton.... vi åkte till christers moster där det samlades ett gäng... mysigt var det..
god mat och barnen bytte klappar med varandra och så :)
riktigt mysigt... och vi spelade ju jul spelet... roligare än jag trodde det var :)
jag och christer vann choklad fondue och färgade snaps glas  en choklad bok och tomtar :)
tyckte allt var bra saker :)
mycket klappar fick barnen som varje år hehehe :D minns ju själv hur spännande och roligt det var att få många klappar :)
här kommer några bilder iaf :)


morgon öppning av några klappar :) tim fick sitt ps och blev så himla glad så :)


neo öppnar för fullt... han storm trivdes


och likaså gjorde tim

................................................................................................................................................................


detta fick jag ... blev så glad för allt :) precis det jag önskat mig :) fick ett fotbad med men glömde fotta det hehe

....................................................................................................................................................................

hoppas ni haft en lika mysig jul som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0