sitter här

hej

nu sitter jag här och grejar lite vid datorn har lämnat lillla neo på dagis och skall snart vidare och
lämna timpa i skolan med...
säger bara fyyy vad jag drömde helt sjukt inatt asså ....
fattar inte varför jag får vissa perioder då jag drömmer hur mkt som helst.....
är skit jobbigt tycker jag bara .
idag kommer christer hem .. jag hoppas få endel gjort hemma nu när han är hemma...
lite svårt att städa för till fället tycker jag när neo bara vill ta ut nya saker när man plockar... händer ju inget då hehehe :)
i eftermiddag skall tim på träningen med... och kallt är det    brrrrrrr hoppas christer hinna komma hem tills dess så kan vi åka ditt istället... har fortfarande inte köpt några vinter skor..
nu när jag sitter hät och skriver så lyssnar jag på rock mormor tina turner :) http://www.youtube.com/watch?v=aIrCFrFpHvw&feature=quicklist&playnext=3&playnext_from=QL  
hon är allt bra :)

nej nu får jag ta på mig ytterkläderna och timpa med så vi hinner till skolan i tid .... om ni undrar varför inga bilder kommer så beror det på att det är något knäppt med min kameramobil kan inte ladda upp dom på datorn... skall be christer kolla på det..
skall snart köpa en ny kamera mobbe som inte strular...

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0