Senaste dagarna

dessa senaste dagarna har inte vart så jätte bra faktiskt...
började med att jag inte kunde somna i söndads kväll var uppe till 03.30
sen på måndags morgon så försov jag och neo oss ... så jag hade hemma lilla neo
ingen ide att gå till dagis med han när jag ändå får hämta han så snart igen så det är ingen
ide att lämna efter den tiden jag har...
på eftermiddag/kvällen denna dag så började jag få svårt med andningen igen ... absolut hatar det
så otrevligt och fruktansvärt jobbigt.
tog medecin för det iaf och fick somnat till slut.
idag tisadag så försov vi oss inte men ja vaknade ändå senare än vad jag brukar gå upp
är så slut i kroppen asså har så fruktansvärt ont i den oxå... andningen var mycket värre idag ... nu är det lite bättremen fortfarande dålig. vill bli frisk nu så jag slipper denna skiten...
är nästan övertygads om att jag har förkylnings astma asså... får alltid svårt för andningen när jag blir förkyld....
har vart lite snuvig idag annars har det vart bra... förutom trött och hängig då..
nu har jag badat barnen iaf och dom sitter nu och tittatar på bompa ... om en liten stund skall jag natta min söta fina kiillar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0