Fixar lekrummet

japp ´nu så fixar jag och tim lekrummet vi möblerar om lite och plockar donart och städar :) vi är så rediga så :) haha :D
det blir nog bra sen tror jag allt...
föresten idag när jag hämtade barnen på dagis fick jag veta att tim hade slått i smalbenat riktigt illa.... fröken sa det att tim han brukar inte gråta och så men han blev på gränsen till att fälla en tår när haqn slog sig byxan gick sönder lite och tim blev nog lite matt eller vad man skall säga han ville till dagis och vila sitt ben sa han till fröken...
stackars liten kille som brukar vara så tuff...
nej nu skall jag fortsätta ... blir vi klara idag så skall jag lägga ut kort på lekrummet senare...
ha det gott så länge ...

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0